9 תשובות
metalika
אנונימית
sabaton
מטאליקה, הכי נדוש והכי טוב
שואל השאלה:
אוקי אוקי חוץ ממטאליקה... יש לכם כאלה "בייסיקס" שחייב לשמוע או להקה אהובה
אנונימית
זה הארד רוק, אבל זה ממש טוב: ט'רי דייס גרייס
slipknot
meshuggah
ac/dc
kiss
gojira
אנונימית
metallica , תשמעי את האלבומים המוקדמים שלהם כמו master of puppets ו ride the lightning .
תשמעי מטאלקור כמו trivium ו all that remains(אלבומים מוקדמים)
death
pantera
lamb of god
אנונימי
דברים קלילים:
slipknot
slayer
machine head
אם את אוהבת גם דברים כבדים:
infant annihilator
carnifex
shrine of malice
meshugga