5 תשובות
היי לך,
לא משנה מה אל תתני לאף אחד להוריד ממך,
כל הסטיגמות האלו של דוגמנית צריכה להיות ככה וככה אלו סתם סטיגמות חסרות ערך אין טעם להקשיב להן
את יפה כמו שאת! שימי פס על כולםם
תאהבי את עצמך זה קשה אבל כן
את יכולה לנסות לחטב את הגוף שלך במידה ואת רוצה
אבל אל תשתני בשביל אחרים אלא רק בשבילך
אם את רוצה לדבר איתי
אני כאן מוזמנת לפרטי
בנוסף נעצתי מקווה שזה יעזור
לילה טוב:)
^איזה מדהים אתה!
אנונימית
שואל השאלה:
יפה נכון, אבל ליד הילדים בגיל שלי אני נראת מפלצת
אנונימית
את לא,
את הכי יפה שיש הם המפלצות אם כברר טרולים קטנטנים
אנונימי
אני גם הייתי בנוקדנה הזאת בול,הייתי ענקית לא בטוחה עדיין שאני יכולה להגיד הייתי אבל אני מרגישה שכן. בקיצור אני גם הרגשתי נורא ענקית,הייתי עומדת ליד בנים מהכיתה שלי וליטרלי מרגישה פשוט כמו שרק,כול כך שנאתי את זה אבל אז ממש במיקרה יצא שהתחלתי לשחק כדור עף וזה קצת איזן אותי ואני מרגישה הרבה יותר טוב אם הגוף שלי,אבל גם אז אין לך מה לא לאהוב את הגוף שלך את יפה ומהממת וברגע שתתחילי להבין את זה הכול ישתנה ויהפוך להרבה יותר טוב ושלם,יודעת שזה נשמע קלישאה מציקה כזאת אבל תקשיבי זה באמת נכון, אני לא הבן אדם הכי רזה שיש,וזה גם הדבר האחרון שאני רוצה,בעיניי להיות טיפה מלאה זה הכי יפה והכי מושלם,הכי חשוב לאהוב את עצמך ואחר כך תחליטי מה את רוצה לשנות בעצמך,אבל לפני הכול תסתכלי במראה ותיראי את כול היתרונות שלך,לדוגמא היתרון שלי זה שהיה לי חזה ענק וזה הדבר הכי יפה שאהבתי בגוף של, לצערי הם כבר לא כאן אבל לא נורא. סתכלי על הטוב ותראי שתרגישי הרבה יותר טוב