4 תשובות
גותים וגותיות
בנים אין לי כל כך טעם חיצוני שיהיה בן אדם טוב
וגם בנות נראה לי אותו דבר
וגם בנות נראה לי אותו דבר
אני פאנסקסואל זה נחשב?
שואל השאלה:
יאפ
יאפ
באותו הנושא: