13 תשובות
כן באלי גשם דווקא
הוא ממש חם השנהה
כן..
התחממות הגלובלית
שואל השאלה:
כן אני שונאת קיץ ועוד מעט כבר יגמר החורף
זה קרה פעם אחרונה לפני 50 שנה את לא היחידה גם החדשות
שואל השאלה:
רגע אז אתה חושב ששנה הבאה החורף יהיה קר וחורפי? או לא בגלל ההתחממות הגלובלית
לא את לא . איפה הגשם??!??
כן... כמעט לא ירד גשם כל החורף!
החורף בישראל לא כל כך חורף אבל מסכימה שהשנה ירדו אצלנו ספציפית במושב שלושה ימי גשם בלחץ.
כן זה התחיל לעצבן אותי קצת
לא בטוח... אין לי מושג למה זה קורה
ודרך אגב אני בת.
שואל השאלה:
כן בקושי היה קר אני עם חולצה קצרה
כן בקושי יש גשם אוף