8 תשובות
אין מה לעשות פשוט מחכים שהוא יהיה סדיר זה לוקח זמן אבל זה יקרה ואז תעשי לייזר
הלייזר לא קשור למחזור, אני קיבלתי לפני 3 שנים והוא עדיין לא סדיר.
פשוט מומלץ לעשות לייזר מגיל 17 לרוב, בשלב הזה בחיים יש פחות הורמונים ואז הטיפול יהיה אפקטיבי.
אין דבר כזה "צריכה שהוא יהיה סדיר"..
מחכים עד שהוא יהיה סדיר. לוקח לו זמן.
זה דבר נורמלי שהמחזור לא סדיר ובעיקרון גלולות עושות מחזור סדיר אבל לא נראלי שיש מה לקחת בגיל כזה אז פשוט תתייעצי עם רופא
בעיקרון את צריכה פשוט לחכות, אין מה לעשות בשביל לסדר את המחזור חוץ מלקחת גלולות וזה לא מומלץ בגיל שלך, תתייעצי עם רופא.
אין דבר כזה אם עברו שנתיים שלוש מאז שקיבלת לכי לרופא נשים
פשוט לחכות אין דרך יותר טובה
לאכול מאוזן, לישון מאוזן(כמות השעות שצריך ליום בגילך), בכללי להיות מאוזנת.