15 תשובות
תצאי ותגידי אחרי זה שהייתה לך תקלה באינטרנט
פשוט תצאי מהזום מה הבעיה? או שתסגרי מצלמה ומיקרופון
כמה זמן נותר לשיעור? אם לא הרבה, פשוט תצאי. אם הרבה, תגידי למורה שאת חייבת ללכת לעזור לאמא שלך במשהו.
FML
תחכי שיסתיים השיעור ואז תלכי להתקלח או שתצאי מהשיעור ותגידי למורה שאין לך אינטרנט ואת מנסה להתחבר ובתכלס תתקלחי.
איזה באסה עכשיו עם המחזור.. מכירה את זה. בהצלחה!
אני צריכה ללכת לשירותים.
אני פה עם אחתי לבד והיא קבלה מכה...
אני לא מרגישה טוב.
תצאי מהזום ותגידי שקרס לך האינטרנט או שהחשב התנתק.
תצאי מהזום
תגידי למישהו שבשיעור שיגיד למורה שהתנתק לך כי אין לך אינטרנט / יש הפסקת חשמל או משהו כזה, ושאת מנסה לסדר את זה
שואל השאלה:
אבל היא בודקת שמות בסוף וגם היא לפעמים שואלת דברים
רק לאחרונה הבנתי שצריך לשים זין על מורות
אז פשוט
תצאי מהשיעור
תתקלחי מהר ותחזרי
עריכה: עד שתגמרי להתלבט כבר יגמר השיעור
אנונימית
שואל השאלה:
הברזתי כבר משלוש שיעורים היום ההורים שלי יהרגו אותי
אז תלכי להתקלח מהר תוך שלוש דק תחזרי
שואל השאלה:
אני לא יכולה להתקלח מהר זה פשוט קשה מדיי
חח כנל אבל תשתפי רק תאזור הזה ותחזרי לשיעור
נראלי שאם תכתבי למורה בצ'אט בפרטי הוא יבין את זה...
תקשיבי, צאי מהשיעור, זה חשוב
באותו הנושא: