5 תשובות
צודקת לגמרי
אבל אין כל כך דרך
תמיד אנשים ימשיכו לשפוט וזה חבל :(
אי אפשר לעצור את זה כי תמיד יהיה מה להגיד, דעות זה חלק מהעניין בלהיות בן אדם ובכללי בדמוקרטיה
כי ככה זה וזה לא משהו שצריך לעצור
אני לא שופטת אנשים אבל
זה באופי של האדם...
האדם בכללי נחשב ל"רע" בהשוואה לכל יצורי החיים בעולם...
והרבה יותר קל לעשות משהו רע מאשר טוב...
הרבה יותר קל לשפוט אנשים מאשר לשמור על הפה סגור ולהתסכל במה אנחנו לא טובים ולא במה אחרים.
גם אנשים שמבינים את זה שהם טועים... מנסים לשנות את זה בעצמם אבל עדין זה נפלט... עדין קורה שהם שופטים בלי לשים לב...
זה בתודעה...