4 תשובות
מה זה נופל? נשבר? אם זה בבנייה
אולי בלק גל זה מתקלף זה לא אמור להתקלף אולי זאת שעושה לך משתמשת בחומר לא טוב..
תחליפי בונת ציפורניים
כנראה שמי שאת עושה אצלה לא עושה טוב. זה לא אמור ליפול מהר, אולי תוך 4 שבועות
או שהבועה לא טובה, או שתבקשי שתעשה בשיטה אחרת יכול להיות שזה קשור לציפורן שלך עצמה