5 תשובות
לשים קרם הגנה פעם בבוקר ופעם בצהריים כדי למנוע שיזוף ..
אם מדובר על האזורים שלא חשופים שאת רוצה להבהיר אז יש קרמים ומשחות אבל אם שמים אותן צריך לשים קרם הגנה על האזור אם חושפים אותו.
שואל השאלה:
אם אני אשים כל יום קרם הגנה נגיד על הפנים, זה יעזור לי להיות בהירה יותר ?
אנונימית
שואל השאלה:
לשים קרם הגנה רק כשאני יוצאת לבחוץ ? או גם בבית
אנונימית
יש קרם כזה שמבהיר לך את העור את צריכה לשים אותו על כל הגוף בשכבה שווה כדי שחלק מהגוף לא יצא לבן יותר מהקודם אם תרצי אני יכולה לברר לך את השם של זה
קרם הגנה בבוקר פשוט גם אם את לא יוצאת את נחשפת קצת לשמש
בכללי אם תעשי את זה קבוע עוד עשור או שניים העור יזדקן פחות