התחברות הרשמה

אנשים שאוהבים פסטיגלים תיכנסו

יש בי משהו מיוחד שאין לכל אחד שאני בהופעה כולם בתדהמה אבל משהו קורה בי כשהקהל מריע אני כל יכולה אני נולדתי להופיע! אז תעמדו על הרגליים ידיים באויר תמחאו לנו כפיים ותתחילו לשיר
או או או או או או אני נולדתי להופיע
או או או או או או אני נולדתי להופיע

שהכל מתחיל לרוץ שהכל פתאום לחוץ אני פתאום מרגיש רחוק וכולם פתאום בשוק
אני לוקח אוויר מתחבר אל הסביבה מחפש בשקט איך עוצרים את המהומה
בשממה בלב מדבר אני חול שלא נגמר באוקינוס הגדול אני פתאום הופך כחול ברומא מתנהל כמו רומאי אבל בסוף כל יום תמיד חוזר להיות אני
אני האיש שבקיר נעים להכיר נעים להכיר שקוף כמו זכוכית אבל לא שביר ממש לא שביר

פותחת את הבוקרעם צלצול שמבשר שאפשר להתנתק מהמטעןנועלת את הדלת עם מחשב קטן שמזהה לי את היד ועוזר להתארגן לא שוטפת תפניםמסוכן להתחשמל מתעוררת או נדלקת מתחילה להשתולל נערה חשמלית בחורה אמיתית בתוך עולם מוזר אעאעאעאע נערה חשמלית לא ילדה בכי ענית מסביב הכל מוטרד אעאעאעאעא
12 בינואר 2021, 09:17
פסטיגלנוסטלגיה    
5 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת נכון?
h
helloooooo
זה שיר מושלםם
!
!קוזמו יוליוס קוזמה!
מושלם
I
Igglepiggle
וואו זה שיר מושלם! אין על נולדתי להופיע!!!
ב
במבה נוגט :)
יפה
לחם עם שוקולד
באותו הנושא:
אנשים שאוהבים את הים תיכנסו...
אתם אוהבים פסטיגלים?
אנשים שאוהבים לכתוב תיכנסו :)
אנשים שאוהבים בעלי חיים בבקשה תיכנסו
אנשים מאמינים או אנשים דתיים תיכנסו בבקשה דחוף
אנשים שאוהבים את בילי אייליש תיכנסו פליזז
מי שהזמין כרטיס לפסטיגל, תיכנסו רגע..
כאלה שאוהבים ומבינים בשירים תיכנסו :)
אנשים שאוהבים הארי פוטר,פשוט תיכנסו אמאלה
אנשים שאוהבים לעזור בבקשה תיכנסו
אתם אוהבים פסטיגלים?