4 תשובות
בצומת ספרים בגרנד קניון בחיפה היה אבל אני די בטוחה שלא נשאר יותר
קומיקס וירקות, באג
עידן 2000 1001דברים הפיראט האדום זה מה שאני יודע(:
האמת שהייתי בחנות תקליטים בפלורנטין והיה שם פופ של רון עם הדלי חשופיות
אם היה שם אז כנראה יש כמעט בכל מקום