4 תשובות
בצומת ספרים בגרנד קניון בחיפה היה אבל אני די בטוחה שלא נשאר יותר
קומיקס וירקות, באג
עידן 2000 1001דברים הפיראט האדום זה מה שאני יודע(:
האמת שהייתי בחנות תקליטים בפלורנטין והיה שם פופ של רון עם הדלי חשופיות
אם היה שם אז כנראה יש כמעט בכל מקום
אם היה שם אז כנראה יש כמעט בכל מקום
באותו הנושא: