3 תשובות
כאילו לחצת על משהו שאת צריכה לדווח על בעיה
זה קרה גם לי אבל היה לי שם אינסטגרם מחובר אז הצלחתי.... תלוי בשביל מה את צריכה אם את רוצה להמשיך להעלות שם אז תנסי בכל דרך, אם את פשוט רוצה לשמור את כל הסרטונים שלך מהילדות כמו שקרה לי אז פשוט תחפשי את המשתמש הישן ותורידי את הסרטונים...בכל זאת זכרונות זה הכי חשוב
בכללי כתוב שם שאת רוצה לדווח על משהו נראלי
באותו הנושא: