5 תשובות
בעקרון כל מה שלוואטספ יש גישה אליו הם מעבירים לפייסבוק, אנשי קשר, הודעות, הקלטות, תמונות, סרטונים שאת שולחת. הם לא מפרסמים את המידע הזה אבל לכי תדעי מה הם עושים עם זה.
שואל השאלה:
ואם אין לי פייסבוק זה אומר שאני אהיה חייבת לפתוח כדי להשתמש בווצאפ?
ואם אין לי פייסבוק זה אומר שאני אהיה חייבת לפתוח כדי להשתמש בווצאפ?
אנונימית
גם אם אין לך הם עדיין יעבירו את המידע לפייסבוק את לא צריכה לפתוח
ככה זה שהכסף משחק פה..
זה פשוט מזעזע..
אני על כל מקרה.. עברתי כבר לטלגרם..,לא השפיל את עצמי מול וואצאפ. ..!
הפסד שלהם איבדו המוני משתמשים..
זה פשוט מזעזע..
אני על כל מקרה.. עברתי כבר לטלגרם..,לא השפיל את עצמי מול וואצאפ. ..!
הפסד שלהם איבדו המוני משתמשים..
^זה לא ממש הפסד שלהם, בלי זה הם לא ירוויחו כסף בכלל, עדיף להם פחות משתמשים להרוויח עליהם מאשר הרבה שהם לא עושים מהם בכלל כסף.
וזה עדכון של תנאי הפרטיות, עדיף שתעברי לטלגרם.
וזה עדכון של תנאי הפרטיות, עדיף שתעברי לטלגרם.
באותו הנושא: