6 תשובות
איזה כיתה את?
אה שיט זה באופטיקה? פחות הצד החזק שלי אבל אם אתה צריך עזרה בנושאים של קינמטיקה או אנרגיות אז אני יותר אוכל לעזור..
שואל השאלה:
כן כן זה אופטיקה אבל כבר הגשתי, לא נורא בכל מקרה תודה :)
אנונימי
מצטערת שבאיחור, אתה עדיין צריך עזרה?
שואל השאלה:
אני בן ואני כיתה י
אנונימי
שואל השאלה:
כן תאמת שלא הספקתי להגיש את זה ופשוט אני לא יודע מה ההגדרה של עדשה דקה
אנונימי