התחברות
הרשמה
יצרתי שרת דיסקורד וכולן יכולים לערוך את החדרים ולמחוק מישהו יודע למה
13 בינואר 2021, 12:44
discord
שרתים
2 תשובות
שואל השאלה:
הקטע שיש להם את ההרשאות הבסיסיות
d
dan7896
תצטרך לעשות בשרת דרגה נמוכה כרגע כולם בדרגה שלך וכולם יכולים לעשות הכל בשרת
M
Maim
באותו הנושא:
למה לכולם היום יש דיסקורד?
טוב מישהו מוכן להסביר לי מה זה דיסקורד,מה עושים שם,איך מורידים את הדיסקורד?
הורדתי דיסקורד למחשב ועכשיו כל פעם שאני פותחת את המחשב הדיסקורד פשוט נפתח לי לבד
יכולים לעשות בדיסקורד שרק המנהל יכול להחליף שם לקבוצה?
אני רוצה לצאת מקבוצה בדיסקורד שאני יצרתי, איך עושים את זה?
מי יודע מה זה דיסקורד? ולמי יש דיסקורד?
כשמוחקים הודעה בדיסקורד, זה נמחק אצל כולם?
סתם שאלה למי יש דיסקורד ורוצה לדבר דרך אגב שם בדיסקורד #2752
אם אני מורידה דיסקורד וגם לאח שלי יש דיסקורד הוא יכול לראות את זה?
מישהו שאל פה שאלה על מה יקרה אם יהיה לסטיפס אתר דיסקורד, מה זה אתר דיסקורד?
הגיוני שהקטע עם החמות זה קבוצה של אנשים שפתחו בקבוצה בדיסקורד וכולם קבעו לנעוץ שאלות מטופשות?