59 תשובות
על טוסט
לחתוך ולאכול בסלט
לשים על צנים.
צנימים
או שתעשי גווקאמולי גם טעים
אפשר גם עם ביצת עין
טוסט או בכללי כל לחם שאת אוהבת, קרקרים, צנים
ככה פשוט אבוקדו
אני אוכלת על צנים
שואל השאלה:
ובדיוק נגמרו לי הקרקרים אז אני שואלת
אנונימית
בתוך סלט, סושי,לבד עם כפית, כל מיני תיבולים...
צנימיםם
שואל השאלה:
ואנשים אתם גאונים0:
אנונימית
צנים, עם ביצה בצד גם טעים
עם צנים הכי טעים או עם סלט
מועכת הכל לסלט (יכולה להוסיף לימון, ביצים, בצל, טונה וכד)
תרתיחי ביצה
אחרכך תמעכי את האבוקדו ותוסיפי את הביצה ותמעכי גם אותה תוסיפי לימון , מלח קצת פלפל שחור ויש לך סלט אבוקדו ותקשיבי שזה הדבר הכי טעים בעולם על טוסט
אנונימית
על צנים,תמעכי תאבוקדו תוסיפי לימון מלח פלפל כמו שהאנשים האיכותיים למעלה אמרו,תקשיבי גן עדן המאכל האהוב עליי
על פרוסת לחם או בטוסט
אבוקדו דבש וצילי
קיילי גנר וייב
שמים את האבוקדו בקערה, מועחים אותו מוסיפים מלח ומיץ לימון.
שמים טוסט בטוסטר ואז אחרי שמוציאים שמים את האבוקדו ועל זה שתי פרוסות עגבנייה ועליהן קצת מלח, לא לשים את האבוקדו בתוך הלחם ואז לשים בטוסטר כי אז האבוקדו נהיה מגעיל בטוסטר
לשים על צנים עם ביצה עלומה או עין
או (הצעה קצת מוזרה)- תעשי בראוניז מאבוקדו. אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל תחפשי בגוגל מתכון אני מבטיחה ש
לך שזה מדהים וגם בריא ומופחת קלוריות
לחם....פרכיות...סלט....ככה עם שמן זית...
האבולה של כולם^
איך דל קלוריות אם אבוקדו הוא עתיר קלוריות
לקחת לחם לשים בטוסטר לשים גבינה את האבוקדו מעל מלח ופלפל ובתיאבון
KMP
צנימים דבש ותבלין צילי זה שילוב מנצחחח
אבוקדו טעים עם הכל
bruh:/^
איך לעזעזל הגעת לשילוב הזה d:
הדבש והצילי אם אני לא טועה זה של קיילי גנר נראה לי או מישהי מהקרשייאן
כמו שכולם אמרו, ותקשיבי פעם שמתי עם פסטה וזה ממש טעים (לדעתי)
צנימים,
מקושקשת
לאבנה (גם גבינה לבנה הולך)
טונה
יוו נכוןן עם פסטה זה מדהיםם^^
עם סלט+אגוזים זה פצצה,
נכוןן, חשבתי שאני היחידה
חחח כןן גם אניי
טורטיה
סלט
סושי
סלמון
פריכית
בתוך לחם: תבחר מה שאתה אוהב..
גבינה לבנה גבינה צהובה חביתה ירקות הכל תכלס
אנונימית
עם ביצה קשה, לשים על צנים ולפרוס עגבניות מעל זה טעים רצח.
להוסיף מלח ולשים על לחם קלוי/לבן
אנונימית
להוסיף ביצה טיפה מיונז
מלח פלפל ומיץ לימון ממש טיפה ולאכול עם צנים
אנונימי
עם ביצה מרוסקת בלחמניה
אני אישית מועכת, שמה לימון ,מלח וטיפה בצל לפעמים,
מכינה צנים ושמה מעל.
בטאקו כאילו עם בשר
עם כף
Btn
אבוקדו אפשר לאכול עם הכל ,
אם את צמחונית /טבעונית:
לבוקר :
אבוקדו עם ירקות , מקושקשת מטופו , טחינה ...
או צנימים ואבוקדו
או אבוקדו עם מלפפון ועגבניות שרי ולחם
אבוקדו עם בצל סגול , עגבניות מלפפונים קצת מלח פלפל ולימון

לצהריים
טופו או טמפה עם אבוקדו וקינואה וסלט ירקות

אם את לא טבעונית או צמחונית
חזה עוף עם אבוקדו וסלט ירקות
אבוקדו עם חביתה או ביצה קשה
על לחם חרוך כזה כמו צנים זה מדהים
אני מרסקת את האבוקדו ומוסיפה מלח פלפל שמן זית וזה יוצא מושלם
טוסט , סלט , חביתה , לחם , מרק (כן אני מכירה כאלה)
Snt
צנים או חביתה
בסנדביץ
טוב גם למעוך אבוקדו ולמעוך ביצה
לחתוך קצת בצל קצוץ
שמן זית ממש ממש בקטנה אפשר
פלפל שחור
פפריקה
מלח

וזה טעים מאוד
הכל זה אחד הדברים הכי טעימים בעולם
שואל השאלה:
אוקיי בסוף אכלתי עם בשר ואורז מלא
היה מעדן(:
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחמות?
אנונימית
חלה עם אבוקדו זה שלמות
כן זה בחמות
בטטה רכה, שילוב חלומי
הטוסט הזה שקיילי גנר אמרה שהיא אוכלת ממש טעים
תעשי צנים
תמרחי עליו טיפה חמאה
תמעכי עליו אבוקדו
שימי מעל קצת מלח גס וצילי חריף
וזיגוג כזה של דבש
ממש טעים

את יכולה גם להכין גוואקמולי
תרסקי בקערה אבוקדו
תסחטי מעליו טיפה לימון לפי הטעם (גם מלח לימון זה בסדר אבל ממש טיפה)
קצת מלח ופלפל
ושמן זית צערבבי טוב וזה מעולה אפשר להשתמש בזה למלא דברים אני אוהבת גם סתם ככה לאכול

ואם אין לך יותר מידי כוח אז תעשי סלייסס
מלפפון חתוך גס
עגבנייה חתוכה גס
אבוקדו חתוך גס
(אפשר גם בייבי מוצרלה תוספת נחמדה מאוד אם את אוהבת)
ותשימי קצת מלח ופלפל ושמן זית
עם מטבוחה
כאילו תעשי סוג של מטבל אבוקדו ותכיני מטבוחה ואז תעשי סנדוויץ' זה טעים הדרך היחידה שאני מוכנה לאכול אבוקדו
תפסיקו להגיד גואקמולי קוראים לי מולי
ותאכלי עם לחם או צנים
אנונימית
צנים
סלט
אני אישית אוהבת לאכול את זה עם טונה._.