9 תשובות
יפה אבל כבד מדי
אנונימי
לדעתי זה יפה (:
הוא נחמד + ואם היא אוהבת אותו מה אכפת לך ♥
hell noo!
מה זה השם המכוער הזה?!
אנונימי
אני לא אהבתי תשם יש שמות בהרבה יותר יפים
חמוד אבל אם יש לך שם אחר תציעי אותו ואז תחשבו איך לקרוא לו (:
גספר זה שם נחמד (-:
למרות שאני אוהבת שמות חמודים כאלה
(קוקי, מוקי, שוקו, מוקה, שלג וכו.)
נו כל הזמן שאומרים לי ג'ספר אני נזכרת במכוער הזה מדמדומים..
תקראו לו מיילו או ג'וי לדעתי זה השמות הכי יפים לכלב (:
אני לא חושבת שזה שם שמתאים לכלב.. וזאת שמעלי ג'ספר מדמדומים (כפרה עליו) לא מכוער!