6 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו 24/7 ביחד.ועדיין אין לי אומץ להגיד לו מה אני מרגישה.אני מפחדת שזה יהרוס בינינו את החברות.אני מעדיפה להיות מאוהבת בו בסתר בלי שהוא ידע.מאשר שהוא ידע ואולי הןא ירצה לפרק את החברות שלנו.אני לא מוכנה לקחת סיכון
אנחנו 24/7 ביחד.ועדיין אין לי אומץ להגיד לו מה אני מרגישה.אני מפחדת שזה יהרוס בינינו את החברות.אני מעדיפה להיות מאוהבת בו בסתר בלי שהוא ידע.מאשר שהוא ידע ואולי הןא ירצה לפרק את החברות שלנו.אני לא מוכנה לקחת סיכון
שואל השאלה:
את מדהימה.ותודה שאת מנסה לעזור מעריכה את זה בטירוף❤.אני לא יודעת אם הוא בקטע שלי ,אבל הוא כל הזמן דואג לי בקטע מפחיד .תמיד הייתי בטוחה שזה דאגה לא מאהבה של זוג אלה מאהבה של סתם חברים טובים..אין לי מושג איך להגיד לו שאני אוהבת אותו.אני מפחדת שזה לא יהיה הדדי וזה יהרוס לנו את הקשר הכלכך טוב הזה.
את מדהימה.ותודה שאת מנסה לעזור מעריכה את זה בטירוף❤.אני לא יודעת אם הוא בקטע שלי ,אבל הוא כל הזמן דואג לי בקטע מפחיד .תמיד הייתי בטוחה שזה דאגה לא מאהבה של זוג אלה מאהבה של סתם חברים טובים..אין לי מושג איך להגיד לו שאני אוהבת אותו.אני מפחדת שזה לא יהיה הדדי וזה יהרוס לנו את הקשר הכלכך טוב הזה.
אם את חושבת שהוא מרגיש אליך משהו תאמרי לו וזה לא אמור להרוס עם הוא חבר טוב הוא יבין אותך הוא לא יעזוב סתם כל אחרי 15 שנה ואם הוא כן אז הוא ילדותי בטירוף
אולי תשאלי אותו אם הוא מחבב מישהי
שואל השאלה:
חברה שלי כבר שאלה אותו .והוא אמר שהוא רואה בי החברה הכי טובה שלו ולא מעבר.והוא גם אמר שהוא חולה עליי אבל בתור חברה ולא זוג.בקיצור אכלתי אותה
חברה שלי כבר שאלה אותו .והוא אמר שהוא רואה בי החברה הכי טובה שלו ולא מעבר.והוא גם אמר שהוא חולה עליי אבל בתור חברה ולא זוג.בקיצור אכלתי אותה
לא נורא הזמן יעשה ואת תמצאי מישהו אחר נסי להסתכל על בנים אחרים או לבלות עם חברים ולשכוח מזה