9 תשובות
זה מתוך אובססיה אליו או מתוך זה שהוא עושה לך רע? הסיטואציה לא ככ מובנת
שואל השאלה:
מתוך אובססיה אליו, אני כל הזמן רק רוצה לדבר איתו וברגע שאנחנו מפסיקים אני מרגישה ריקנות
מתוך אובססיה אליו, אני כל הזמן רק רוצה לדבר איתו וברגע שאנחנו מפסיקים אני מרגישה ריקנות
אנונימית
פשוט תמשיכי לדבר איתו אם הוא מה שעושה לך טוב תדברו גם אחרי השיחה בווצאפ וכו
אנונימי
למה את מתכוונת בריקנות ?
שואל השאלה:
בריקנות אני מתכוונת שפתאום משעמם לי בלעדיו. או שאני מתגעגעת אליו. אני לא יודעת איך לתאר את זה
בריקנות אני מתכוונת שפתאום משעמם לי בלעדיו. או שאני מתגעגעת אליו. אני לא יודעת איך לתאר את זה
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימי, אני לא יכולה לדבר איתו 24/7, צריך הפסקות (וכל הפסקה מעציבה אותי)
ואנונימי, אני לא יכולה לדבר איתו 24/7, צריך הפסקות (וכל הפסקה מעציבה אותי)
אנונימית
מן הסתם , אם את אוהבת את הבן אדם הזה וכשאתם לא מדברים את מרגישה ריקנות אני חןשב שזה מובן מאליו
שואל השאלה:
איך להעביר את זה? אני לא יכולה להיות עד כדי כך תלויה בו
איך להעביר את זה? אני לא יכולה להיות עד כדי כך תלויה בו
אנונימית
גם אני נתקלתי במצב כזה כשדיברתי עם מישהי . והאמת שפשוט דיברתי עם אחרים כי אתם לא יכולים לדבר כל הזמן , וגם עשיתי דברים שאני אוהב לעדות . אז פשןט תעשי מה דאת אוהבת
באותו הנושא: