7 תשובות
להתחיל איתה, אבל לא כמו חולה נפש.
להראות עניין, אבל לא יותר מידי.
לשמור על קור רוח, אך גם להיות ג'נטלמן.
שמע, כשזה עובד זה עובד.
להראות עניין, אבל לא יותר מידי.
לשמור על קור רוח, אך גם להיות ג'נטלמן.
שמע, כשזה עובד זה עובד.
פשוט תזום בעצמך כבר עניתי לך אתה לא קורא?
אם היא לא פנתה עד עכשיו תפנה אבל עם טקט למה אתה לא נשמע מאה
תשלח הודעה, מקסימום היא תחסום
שואל השאלה:
אמרו שלעשות עוד זה ללחוץ/להתנפל עליה... מה הדרך הקלאסית?
אמרו שלעשות עוד זה ללחוץ/להתנפל עליה... מה הדרך הקלאסית?
אנונימי
למה שהיא תפנה אלייך?
למה לא ללכת על הדרך הטובה והקלאסית?
למה לא ללכת על הדרך הטובה והקלאסית?
היום שאלת בדיוק את זה קצת דומה, ועניתי לך את מה שאתה צריך לעשות
באותו הנושא: