9 תשובות
מכין בעצמך
תכין שניצל ושים בבגט, יום טוב
אנונימית
מכיןן, ובהצלחה
שואל השאלה:
מי יכין אני אשרוף את המטבח
אנונימי
אז תבקש מהאישה.
סתם סתם תלמד להכין בעצמך יפרזיט
אנונימית
שואל השאלה:
אני הרסתי פעם סיר שניסיתי לבשל אורז את רוצה שאני אתעסק עם שניצל?
אנונימי
אני גם ממש ידיים שמאליות במטבח וכמעט פוצצתי את הבית פעם אחת ^-^
תבקש ממשהו שיעזור לך אחותך, אח שלך, אמא זה לא משנה שלא תיהיה לבד ותהרוס עוד סיר...
בוא אני אכין לך
אנונימית
תכין בעצמך חחח או שתלך אם זה קרוב