10 תשובות
הם ממש לא נשמעים כמו חברים תנתקי איתם קשר
אל תקראי להם חברים, הם לא חברים שלך ותנתקי אץ הקשר איתם עכשיו, מגיע לך יותר טוב אני בטוחה בזה וזה שרשמת להם את האמת ואת מה שאת מרגישה זה מאוד בוגר וכל הכבוד לך!:)
מה זה משנה תמשיכי בחיים כרגיל וזה הכל
אנונימית
מציע לך להכיר חברים חדשים ולזנוח אותם
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה כלכך נורא וכלכל לבד
אנונימית
תשמעי שירים
תמיד עוזר
אנונימי
תתמודדי יפה שלי תגידי תודה שזה הצרות שלך בחיים
אנונימית
לא נןרא
אנונימית
חברים?לא נראה לי
לא לדבר איתם זה הפתרון שהכי יועיל לך
פשוט תנתקי איתן קשר
עדיף להיות בודד