6 תשובות
יש לי טלגרם כבר המון זמן.
אולי אוריד גם סיגנל.
אני נשארת בווצאפ. יש לי שם דברים שקשורים לבית הספר, אם אעזוב לא אדע הרבה דברים חיוניים.

סתם שתדעי, אין לך מה לקפוץ מזעם על ווצאפ, כל רשת חברתית עושה את זה כבר שנים. טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל. כולן סוחרות במידע שהן משיגות מאיתנו.
FML
את מבינה שאסור לפייסבוק לעשות עם המידע עלייך כלום, כן?
אם הם יעשו איתו משהו יכולים לתבוע אותם על סך מיליוני דולרים..
^פרצת אבטחה יכולה להוביל לזה שהאקרים בני 17 מתאילנד יחזיקו בכל המידע עלייך, tho.
FML
אני הורדתי סיגנל וזה די טוב ממליצה
^^^חחח זה בדיוק הקטע, עכשיו הם עושים שזה יהיה חוקי בשבילם, הם מחייבים אותך לאשר שאת מסכימה להם להשתמש במידע הזה ולמכור אותו...

ואני כבר הורדתי טלגרם ממליץ לכולם.