5 תשובות
גם ביחס לאירופה מה כל כך גרוע בנו לא הבנתי
כי להשוות אותנו למדינות ערב זה כמו להגיד, x הוא אדם טוב כי הוא לא אדולף היטלר.
ברור שאם נשווה את עצמנו למדינות הכי נוראיות בעולם אז אנחנו טובים, מה עשינו בזה? למה שלא נשאף להשתפר?
ברור שאם נשווה את עצמנו למדינות הכי נוראיות בעולם אז אנחנו טובים, מה עשינו בזה? למה שלא נשאף להשתפר?
שואל השאלה:
אנחנו לא
אבל בכל זאת מתעקשים להשוות אותנו
בפרמטר של מדינות אחרות
לדוגמא איסלנד עם הפרמטר הכי טוב אז יביאו אותם ונשווה עם ישראל
חבורה של בכיינים
זה נס מה שקרה בישראל
אנחנו לא
אבל בכל זאת מתעקשים להשוות אותנו
בפרמטר של מדינות אחרות
לדוגמא איסלנד עם הפרמטר הכי טוב אז יביאו אותם ונשווה עם ישראל
חבורה של בכיינים
זה נס מה שקרה בישראל
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה לא כותב אותיות באנגלית בתשובה שלי ?
למה זה לא כותב אותיות באנגלית בתשובה שלי ?
אנונימי
מזותומרת?
באותו הנושא: