9 תשובות
תלוי מי האדם.
מה הקשר שלו למעשה ומי האנשים.
מה הקשר שלו למעשה ומי האנשים.
לא
לא, אין לי כוח
זה מאמץ מיותר
זה מאמץ מיותר
תלוי מי האדם ומי האנשים האחרים.
כנראה שלא אעשה את זה בכל מקרה, לא אוכל לחיות עם עצמי אחר כך.
כנראה שלא אעשה את זה בכל מקרה, לא אוכל לחיות עם עצמי אחר כך.
לא כי זה עדיין שפיכות דמים וזה אחד מהדברים שאסור לעשות בחיים גם אם אומרים לך שיהרגו אותך
כן, בא לי להרוג , דחף כזה אז לא ממש אכפת לי וגם זה להציל אחרים תוך כדי.
אנונימית
כן, גם בשביל לא להציל.
נראה לי האדרנלין שווה את זה
נראה לי האדרנלין שווה את זה
אנונימי
לא הורגת אף אחד.
לא חושבת
אני לא חושבת שיש לי את הזכות להחליט ולקבוע מי ימות ומי לא כשאף אחד לא אשם.
במקרה כזה אולי עדיף פשוט לטבע ולגורל לעשות את שלו.
אה וזה גם יכול להיות תלוי מי האנשים
אני לא חושבת שיש לי את הזכות להחליט ולקבוע מי ימות ומי לא כשאף אחד לא אשם.
במקרה כזה אולי עדיף פשוט לטבע ולגורל לעשות את שלו.
אה וזה גם יכול להיות תלוי מי האנשים
באותו הנושא: