7 תשובות
האקס שלי עשה לי לייק
סתם זה עצוב אבל אושר לשניה
סתם זה עצוב אבל אושר לשניה
לא היה
טנק יו!
אחותי חזרה מהצבא וממש שמחתי שהיא חזרה הביתה:)
שואל השאלה:
יא כל הכבוד!!
יא כל הכבוד!!
אממ שהלכתי לקניונית והיא הייתה פתוחה
100 במבחן כנראה ייחשב
באותו הנושא: