37 תשובות
בטח
בהחלט.
מה זה חברים?
אממ לא יצאתי עדין עם חברים בסגר אבל כן עברתי את ההגבלה כי עשיתי משהו בשביל חבר
כן
פשוט נפגשנו אצלי, לא יצאנו :)
אני לא כי אין לי חברים
ברור.
אם היה לי חברים לצאת איתם אז ברור
לצערי זה לא המצב
אנונימית
בכלל לא. אני אשכרה שומרת.
כן, להתאמן ואחרי זה קצת להשאר בגינה בשכונה אבל ברור שהיינו עם מסיכות כל הזמן
לא. מאז הסגר ההדוק לא יצאתי מהבית.
כן ברור.
לא
כן ברור
ברור
כע אחד שתיים אני לא סלב מה זה חח
לא. הפעמים היחידות שבהן יצאתי מהבית מאז תחילת הסגר היו לספורט יחידני.
אין חברים, אז לצאת החוצה!?
כן. יצאתי לבד
מלך הקרונולה יוצא לבדו
לא כי לא רציתי ולא התחשק לי לא שלא קראו לי
כמובן
אבל היינו עם מסיכה על האף כל הזמן
בסגר הזה לא כי אני בבידוד
כן
אנונימית
לא אין לי חברים
כן
אני בבידוד
נפגשנו להליכות:)