7 תשובות
כי הם בטח מרגישים מאוימים
כי הם מטומטמים
מבחינה סטטיסטית, זה חייב לקרות.
רק הפעם צפו הרבה דברים שמעוררים לא מעט סימני שאלה ויש הרבה חוסר אמון במערכת בגלל כשלים.
רק הפעם צפו הרבה דברים שמעוררים לא מעט סימני שאלה ויש הרבה חוסר אמון במערכת בגלל כשלים.
כדי לא להלחיץ את עצמם
תמיד יהיו אנשים שלא יאמינו עם משהו, גם אם הוא יוכח ממש מול העיניים שלהם. אבל למה הם עושים את זה? כנראה הם מרגישים מאוימים ממגפה עולמית ומחפשים פתרונות אחרים שירגיעו אותם? הרבה אנשים מאמינים בה' כי הם מפחדים מחוסר המודעות והלא נודע ורוצים להאמין שיש משהו שמנהל את העולם ולא מאמונה אמיתית כדי להרגיע את עצמם (לצורך ההבנה- אני דתייה ומאמינה אבל זה לא סותר את זה שיש כאלו.)
שאלה טובה
כי לבני אדם יש קטע כזה להתעלם מדברים רעים שקורים וככה הם מתמודדים איתם, במקום לטפל בהם..
באותו הנושא: