3 תשובות
פשוט להפסיק כרגע אם אין לך איך לממן את זה ובעתיד שיהיה לך איך לממן את זה תחזרי לעשות
שואל השאלה:
לגבי הבייביסיטר אף אחד לא צריך בבניין שלי, שמתי פתק ותלשו לי את זה, זה השפיל אותי ממש לא באלי לשים עוד פעם
לגבי הבייביסיטר אף אחד לא צריך בבניין שלי, שמתי פתק ותלשו לי את זה, זה השפיל אותי ממש לא באלי לשים עוד פעם
שואל השאלה:
אני עושה כבר שנה ומשהו דברים בבית, אמא שלי לפעמים שילמה לי על כביסות אבל להוריד זבל ומדיחים הם לא מביאים לי כלום
אני עושה כבר שנה ומשהו דברים בבית, אמא שלי לפעמים שילמה לי על כביסות אבל להוריד זבל ומדיחים הם לא מביאים לי כלום