3 תשובות
פשוט להפסיק כרגע אם אין לך איך לממן את זה ובעתיד שיהיה לך איך לממן את זה תחזרי לעשות
שואל השאלה:
לגבי הבייביסיטר אף אחד לא צריך בבניין שלי, שמתי פתק ותלשו לי את זה, זה השפיל אותי ממש לא באלי לשים עוד פעם
שואל השאלה:
אני עושה כבר שנה ומשהו דברים בבית, אמא שלי לפעמים שילמה לי על כביסות אבל להוריד זבל ומדיחים הם לא מביאים לי כלום