12 תשובות
משאירה פזור אבל אם אני לא רוצה שיתנפח אז קוקו למטה
פזור זה לא נוח עם שיער אסוף
אם השיער שלי רטוב אז קוקו אם לא חפפתי במקרה באותו ערב אז פזור..
לרוב אני מייבשת אותו גם ככה אחרי מקלחת בזמן האחרון אז פזור
לרוב אני מייבשת אותו גם ככה אחרי מקלחת בזמן האחרון אז פזור
קוקו
צמה
פזור, לא ככ נוח עם קוקו
קוקו נמוך משוחרר
גולגול נמוך משוחרר
אין לי שיער xd
אני עושה קוקו כזה ממש לא מתוח סתם כדי שלא יהיה פזור
קוקו נמוך משוחרר
אני עם פזור
באותו הנושא: