7 תשובות
לא מזה משנה איזה טלפון יש לך
כן ממש מביך איך את מעזה לצאת ככה מהבית?
סתם נו למה שיהיה מביך
זה לא, וגם אני:)
זה לא פדיחה אני מסתובבת עם 6s
אנונימית
הילדה הכי מקובלת בשכבה שלי עם גלאקסי s7 והילדה הכי דחויה חברתית עם אייפון 11 פרו מקס. עכשיו את באמת חושבת שהסוג של הטלפון שלך מזיז למישהו? זה לא פדיחה לדעתי. יש כאלו עם טלפון נוקיה ולא מתלוננים.
אנונימית