9 תשובות
יש לו קול מדהים ושירים יפים הוא מוכשר ברמותת!
הוא שר מהמםם
ושלא נדבר על זה שהוא חתיך חחח ^-^
שר מדהים , הקול שלו מרגיע והשירים שלו מהממים ממש
מלאך באמת , עזבו את האופי המדהים שלו ועד כמה שהוא בן אדם טוב השירים שלו זה כאילו אלוקים כתב אותם מה זה הדבר הזה כמה עוצמה ורגש אמא ואבא
זמר טוב עם שירים יפים, אני פחות שומעת אותו אבל אוהבת
מיוחד וכל שיר שלו זה וואוו
לא שומעת אבל אמרו לי שכרטיס אונליין להופעה בקורונה עולה 20 אלף שקל זה פשוט נורא
אנונימית
^^על מה עשיתם לי מינוס אני אומרת לכם באמת. אני מכירה מישהי שרצתה לקנות וזה עלה 20 אלף
אנונימית