2 תשובות
בטח תסכם ותשנן
כן, זה גם טוב אבל צריך ללמוד ולסכם את כל החומר, לא רק מהמבחנים.
אפשר גם לפתור קטעי מקור ושאלות מתוך בגרויות, זה גם ממש טוב :)
בהצלחה בבגרות!!
אפשר גם לפתור קטעי מקור ושאלות מתוך בגרויות, זה גם ממש טוב :)
בהצלחה בבגרות!!
באותו הנושא: