7 תשובות
זה מקום לא בטוח בכלל.
אנשים סתם מגזימים, כן יש אנשים שמנצלים לרעה את האפליקציה ומראים דברים שלא צריכים להראות, אבל את מעבירה ישר אף אחד לא מכריח אותך להישאר בזה, ואין מה לפחד לפתוח מצלמה, אני הכרתי מהאומיגל המון אנשים נחמדים וזה ממש מעביר את הזמן עם חברות, מה שכן ממליצה לך להיכנס עם חברות לא כיף לבד
אנונימית
את תראי איברים שאת לא תרצי לראות דרך מצלמה ושרואים אותך מול ואולי הוא מצלם אותך תוך כדי
שואל השאלה:
כמו אילו דברים?
אנונימית
דברים רעים יכלים לקרות
יש סיכוי שיצלמו אותך וזהו אין שם שום דבר מסוכן
אין שום דבר מסוכן פשוט תיזהרי ממטרידים ותעבירי אותם ישר וזהו