4 תשובות
אל תחשבי שלילי, מחשבה יוצרת מציאות.
תדברי איתו על זה שהוא קר אלייך ושזה לא מתאים.
שואל השאלה:
מה אם הוא יבחר לעזוב אותי? אני לא יודעת איך אני אתמודד עם זה
אנונימית
תגידי שאת מצטערת
אנונימי
קודם כל, אל תקפצי למסקנות, תדברי איתו,
את הרי לא יודעת את זה באמת בוודאות