4 תשובות
אל תחשבי שלילי, מחשבה יוצרת מציאות.
תדברי איתו על זה שהוא קר אלייך ושזה לא מתאים.
תדברי איתו על זה שהוא קר אלייך ושזה לא מתאים.
שואל השאלה:
מה אם הוא יבחר לעזוב אותי? אני לא יודעת איך אני אתמודד עם זה
מה אם הוא יבחר לעזוב אותי? אני לא יודעת איך אני אתמודד עם זה
אנונימית
תגידי שאת מצטערת
אנונימי
קודם כל, אל תקפצי למסקנות, תדברי איתו,
את הרי לא יודעת את זה באמת בוודאות
את הרי לא יודעת את זה באמת בוודאות
באותו הנושא: