9 תשובות
כי לבם יש רגשות והם רגישים
הלוואי
לא יודעת אבל תשים פאקינג זין, למה זה מזיז לך? תתעלם הם לא שווים אותך
כעס זה רגש
אם את לא יכולה להרגיש את זה אין לך למה להתייחס לזה
אם את לא יכולה להרגיש את זה אין לך למה להתייחס לזה
וואו זה מעצבן כי זה קורה גם לי
לאנשים קשה להבין שלא לכולם יש רגשות
לאנשים קשה להבין שלא לכולם יש רגשות
אנשים שכועסים על בעיה שיש לך הם מיותרים בחיים שלך רציני
אני בדיוק כמוך, פשוט אל תתייחסי חח
לול מה
שואל השאלה:
say less, אין לי רגשות חיוביות, חחח
ח יש לי הפרעת אישיות אנטיסוציאלית
say less, אין לי רגשות חיוביות, חחח
ח יש לי הפרעת אישיות אנטיסוציאלית
אנונימי
באותו הנושא: