11 תשובות
כי אנחנו צריכים חופש
מה מפריע להורים שאנחנו בחופש
כי מגיע לנו חופש מהלימודים כי אנחנו קורעים את התחת שלנו ומגיע לנו חופש ולהתרכז בדברים שאנחנו אוהבים נטו וחברים במקום רק לימודים
למה? כי זה חופש מכל הלחץ שיש בלימודים זה חופש של חודשיים וזה מדהים. לא צריך לקצר ולא צריך להאריך. זה הפסקה מהלחץ הנוראי שיש ללימודים
להורים זה מפריע בעיקר א-ה לדעתי אבל אחרי זה לא חושבת שזה מפריע כי גילאים גדולים יותר כל הזמן בחדר שלהם או עם חברים רק אז אנחנו לא מפריעים להם בכלל
להורים זה מפריע רק למי שיש ילדים קטנים.. בגנים או בכיתית נמוכות כמו א-ד
לגילאים שלנו מה מפריע להם? חחח אנחנו כל היום תקועים בחדר
שואל השאלה:
אנשים מסכימה שצריך חופש אבל זה לעבודה אז יש לכם עוד טיעונים למה צריך לא לקצר את החופש?
אנונימית
הלימודים זה דבר מלא בלחץ (מבחנים,שיעורים,ובקורונה גם להבין לבד את הכול כי אין מורה בכיתה שיסביר לך שאתה נתקע) וילדים צריכים להתמודד עם זה 10 חודשים ולפעמים אין כמעט פנאי לדברים אחרים כמו לבלות עם חברים. (או אפילו ללמוד משהו שלא מלמדים בבית ספר) והפנאי הזה מגיע בחופש הגדול (גם הקורונה מקשה עוד יותר על הפנאי) החודשיים האלה מאוד חשובים מהסיבה שהם מרגיעים ילדים מכל הלחץ. נותנים להם להתאפס כמו סוללה בטלפון שצריך להטעין (ובואו נדבר דוגרי אם ההורים היו כמונו בבית ספר והיום מבטלים להם את החופש הם גם היו כועסים) ולהורים אין חופש כבר אז לא כזה אכפת להם.
כי אנחנו צריכים חופש אנחנו לא רובטייםם
לשבת וכל היום ללמוד זה קשה ואנחנו ילדים אנחנו צריכים לנוח אנחנו לא יכולים לפספס את הילדות שלנו בגלל שצריך ללמוד ובואי אני יספר לך סוד כשאת תגמרי את הלימודים את תשכחי את הלימודים החשובים האלה
כי אנחנו לומדים כל השנה ומגיע לנו לפחות חודשיים שבאמת אפשר להנות מהילדות שלנו ולא לחשוב רק על הלימודים כל הזמן