9 תשובות
אמא, אבא, קיבלתי 40 באנגלית
תגידי להורה שתומך יותר ואז לשאול איך השני יתנהג
תדברי איתם על זה, פשוט תספרי להם
פשוט תאשימי את הקורונה
או שתתנהגי כאילו זה ציון לגיטימי
פשוט תגידי להם ..ותגידי להם שאת תשתדלי יותר פעם הבאה ותלמדי יותר הכל טוב זה רק ציון :)
לא מבינה למה ילדים מספרים להורים את הדברים האלה מה הקשר
ההורים שלי ממש לא נכנסו לי בעניינים ככה.. לדעתי את לא חייבת לספר כלום
שואל השאלה:
ההורים שלי לא כמו ההורים שלך...
אנונימית
בעברית, כולה נכשלת במבחן. קורה מה לעשות? תמיד אפשר לתקן, מערכת ה"חינוך" רק גורמת לך לחשוב שישלך גרזן על הצוואר ואם נכשלת במבחן אחד באנגלית אז אין שום דרך לתקן ואת תמכרי שרוכים בצומת ירקה, הכל טוב פשוט תספרי להם. את לא חייבת כמובן