11 תשובות
מכוער רק בגלל הלבן והורוד
לי זה נראה בזבוז כסף אבל אם בא לך תהני
לדעתי אם הוא היה רק שחור הוא היה יפה ונראלי שכדאי לך לקנות משהו אחר זה דיי יקר לכיסא גיימינג
שואל השאלה:
אני ממש אהבתי את הלבן דווקא יש כזה בשחור אבל פתוח התחברתי
אנונימית
אז אם את אוהבת ואין לך בעיה להוציא על זה כזה סכום כסף תקני
ותודה על הפרח
לא הלדים יכולים לסרטן זה מסוכן
היי, אני אמנם לא יכול להחליט לך על איזה כיסא לקנות, אבל תעשי לעצמך טובה ואל תקני דרגון, זו חברה שסתם משחקת את עצמה יפה וזולה, אבל האיכות של המוצרים שלהם ברצפה. את לא חייבת להאמין לי, את יכולה לשאול מיליון אנשים אחרים(שאשכרה נמצאים בתחום)

אם התקציב שלך הוא האזור של ה1000
הייתי מציע שתלכי על cougar (חברה אחרת)

נ.ב: את יכולה להיכנס לפייסבוק לקבוצה "גיימרים בישראל" לשאול אותם ולראות מה הם יגיבו.
שואל השאלה:
אני ממש התחברתי לקטע של הצבעים יש עוד כסאות שהם עם תאורת לד?
אנונימית
כן זה יכול לסרטן
שואל השאלה:
מה באמת?!
אנונימית