4 תשובות
לא ודרך אגב אחלה שיר
שואל השאלה:
אוטיסטית? זה כאילו קללה?
את הבנאדם הכי מטומטם שראיתי
ושלא נדבר על המשתמש שלך יא גזענית יא נעל
אנונימית
ליל דיקי גם צוחק הרבה על עצמו ולכריס בראון לא הייתה בעייה עם הקליפ. זה סרטון הומוריסטי לא צריך לקחת אותו ברצינות.
4AM
לא
בסך הכל שיר