4 תשובות
כן היא תעלם מנסיון גם לי יש(:
כן עוד כמה ימים לא תשימי לב לזה ו תתרגלי לגשר
עוד שבועיים גג את כבר רגילה ולא שמה לב לזה בכלל
ההרגשה תיעלם, בהתחלה אני סגרתי את הפה ממש מוזר כי צריך חהתרגל אבל יעלם לגמרי ויהיה ממש טוב והתוצאה סופית תשתלם