התחברות הרשמה

הגיוני שהבנתי שאני לא מאוהבת באמת בן אדם אני

פשוט אהבתי את התקופה?
18 בינואר 2021, 20:23
התאהבותהתחלותתכונות    
5 תשובות
בטח
:
: vampire
כמובן.
X
XshiraX
כע
מ
מוח אצה
כן
ט
טוב אוקיי
כן ברור ! לא מתאהבים כל כך מהר ולפעמים רק אוהבים.
1
1211Rona
באותו הנושא:
הגיוני שאני מאוהבת במישהי שאני מכירה חודש?
זה הגיוני שאני באמת באמת מאוהבת בסלב ?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אבל אני לא רוצה חבר?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו מהאתר? איך להפסיק?
זה הגיוני שאני מאוהבת בשני אנשים?
הגיוני שמישהו יהיה מאוהב במישהי באמת אבל עדיין יפחד להיכנס לזוגיות ?
הגיוני שאני מאוהבת במישהו שאני לא מכירה?
הגיוני שאני עושה דיאטה כדי להרשים את הבנאדם שאני מאוהבת קשות?
הגיוני שאני מרגישה מאוהבת?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שאני לא מכירה?