13 תשובות
העובדה ששמת את השם שלהם בתגיות מראה שאתה יודע איך קוראים להם וסתם רצית להשפיל אותם ולקרוא להם סינים..
אני מתה
מחכה שהילדות ארמי ישגעו אותך
מחכה שהילדות ארמי ישגעו אותך
זה שם של קטגוריה בסרטים למבוגרים
^ככ אמלה מה זה הם אותו בן אדם איך הארמי מבדילים
אתה ליטרלי כתבת את השם שלהם בתגיות אז כאילו מה והם לא סינים הם קוריאנים-
^אין מה לצאת עליו תאמיני לי שהוא יודע מי הם הוא רק חיכה שיצאו עליו...
bts
לא נמאס? כאילו אין לך דברים יותר טובים לעשות? כתבת את זה בתגיות..
אנונימית
כן, הקטגוריה האהובה עליי!
nnnחח bts אה והם קוראנים
bts והם קוריאנים אבל למי אכפת סינים או קוריאנים אגב זה רק אני או שכל אחד משם פשוט נראה אותו דבר כמו השני כמו כפילים הם באמא שלי
לא לא, אתה חושב על להקת היפנים bds נראלי שמעתי הם מרחיקים זמרים מלהיכנס לישראל או משהו
הם להקת kpop (פופ קוריאני) מה שאומר שהם קוריאנים ולא סינים..
ואם את מתכוונת למה שאני חושבת שאת מתכוונת ללהקה קוראים bts
ואם את מתכוונת למה שאני חושבת שאת מתכוונת ללהקה קוראים bts
באותו הנושא: