2 תשובות
כשגרתי בעפולה אני תמיד רציתי ללכת לדיאטן אחד שעובד מול וויקטורי.

שמעתי שהוא אחלה אבל עברתי עיר לפני שהצלחתי לנסות ללכת אליו.
4AM
שואל השאלה:
וואלה את יודע שם?
אנונימי