5 תשובות
היי, מוזמנת לדבר איתי גם בפרטי..
תלכי כל יום למראה תדפקי חיוך במקום לשפוט את
עצמך תמחקי הכל פשוט תחייכי, תתאהבי בחיוך וככה תפתחי את הבוקר, תזכרי שאף אחד לא יפה כמוך גם מבלי לראות אותך. תשתדלי
להוציא דברים לספר .. אל תאבדי תקווה אף פעם יהיה בסדר אני בטוחה שאת יותר חזקה ממה שאת
חושבת והכל יעבור לא מגיע לגוף שלך לסבול תהיה איתו בתקופות הקשות ותאהבי כל פגם שבו כי זה מה שעושה אותך
מיוחדת
תלכי כל יום למראה תדפקי חיוך במקום לשפוט את
עצמך תמחקי הכל פשוט תחייכי, תתאהבי בחיוך וככה תפתחי את הבוקר, תזכרי שאף אחד לא יפה כמוך גם מבלי לראות אותך. תשתדלי
להוציא דברים לספר .. אל תאבדי תקווה אף פעם יהיה בסדר אני בטוחה שאת יותר חזקה ממה שאת
חושבת והכל יעבור לא מגיע לגוף שלך לסבול תהיה איתו בתקופות הקשות ותאהבי כל פגם שבו כי זה מה שעושה אותך
מיוחדת
שואל השאלה:
לא אני באמת לא חשובה לאף אחד, אולי למשפחה שלי, לחברה שלי ולחיית מחמד שלי. חוץ מזה אני כאילו לא קיימת ):
לא אני באמת לא חשובה לאף אחד, אולי למשפחה שלי, לחברה שלי ולחיית מחמד שלי. חוץ מזה אני כאילו לא קיימת ):
אנונימית
אני מצטערת ככ שאת צריכה לעבור את זה, ואני גם לא ככ יודעת איך אני יכולה לעזור לך בזה אבל אני בטוחה שאת חזקה ואת יכולה לעבור את זה עם כמה שזה קשה ושאת מהממת בדרך שלך, אל תשווי את עצמך לאחרות אין בזה תועלת.
גם חברה אחת אמיתית זה בסדר גמור ובטח שלא אומר שאת טובה פחות מאחרים.
אני מקווה ויודעת שזה ישתפר, את לא לבד, את חשובה לאנשים, תדאגי לעצמך אל תזלזלי בעצמך אני באמת בטוחה שאת מדהימה :)
גם חברה אחת אמיתית זה בסדר גמור ובטח שלא אומר שאת טובה פחות מאחרים.
אני מקווה ויודעת שזה ישתפר, את לא לבד, את חשובה לאנשים, תדאגי לעצמך אל תזלזלי בעצמך אני באמת בטוחה שאת מדהימה :)
אנונימית
היי אנונימית, מה שלומך? קראתי את הפוסט שלך בעיון, אפילו כמה וכמה פעמים. את מתארת תקופה נפשית מאוד מורכבת ולא פשוטה. כל הכבוד שאת כותבת כאן ופורקת, זה מעשה אמיץ ובוגר.
ממה שכתבת נראה כי את מרגישה המון רגשות מורכבים, שאת מתפרקת. אמרת גם שאת מפתחת הפרעת אכילה והתאשפזת היום.
האם ניסית לדבר עם מישהו ולשתף את מה שאת מרגישה? ציינת שיש לך חברה אמיתית אחת, האם את מרגישה שאת יכולה לדבר איתה ולפתוח?
אמרת גם שאת מרגישה שאת שונאת את עצמך, ובא לך לצרוח.
הייתי רוצה שנמשיך להתכתב ותוכלי, גם באנונימיות- לספר, לשתף, לפרוק את כל מה שאת מרגישה ויחד נוכל לחשוב למה את זקוקה.
ספיר
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
ממה שכתבת נראה כי את מרגישה המון רגשות מורכבים, שאת מתפרקת. אמרת גם שאת מפתחת הפרעת אכילה והתאשפזת היום.
האם ניסית לדבר עם מישהו ולשתף את מה שאת מרגישה? ציינת שיש לך חברה אמיתית אחת, האם את מרגישה שאת יכולה לדבר איתה ולפתוח?
אמרת גם שאת מרגישה שאת שונאת את עצמך, ובא לך לצרוח.
הייתי רוצה שנמשיך להתכתב ותוכלי, גם באנונימיות- לספר, לשתף, לפרוק את כל מה שאת מרגישה ויחד נוכל לחשוב למה את זקוקה.
ספיר
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
שלום לך,
קוראת את דברייך ושומעת את זעקתך לעזרה... תיארת חוויה של חוסר הערכה ואמון שנפגע מצד חברותייך הקרובות...כמה זה יכול לערער את עולמך עד כדי כך שאת חשה שנאה עצמית... הגוף והנפש זועקים לעזרה... אני לא יכולה לדמיין כמה מותשת וודאי את מרגישה... כמה הגוף עייף ומבקש מנוחה..
יחד עם כל הסבל שעולה מתוך דברייך בכל זאת עלית ושיתפת ואף ביקשת עזרה, כמה לא ברור מאליו שהצלחת לאסוף את עצמך ולראות את התקווה...
יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר -סיוע והקשבה ברשת, יש לנו צ'אט אנונימי ואני מזמינה אותך לעלות ולשתף עוד. נוכל להקשיב יותר, לתמוך ואולי אף לחשוב על דרכי סיוע..
בואי, את לא לבד היום,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קוראת את דברייך ושומעת את זעקתך לעזרה... תיארת חוויה של חוסר הערכה ואמון שנפגע מצד חברותייך הקרובות...כמה זה יכול לערער את עולמך עד כדי כך שאת חשה שנאה עצמית... הגוף והנפש זועקים לעזרה... אני לא יכולה לדמיין כמה מותשת וודאי את מרגישה... כמה הגוף עייף ומבקש מנוחה..
יחד עם כל הסבל שעולה מתוך דברייך בכל זאת עלית ושיתפת ואף ביקשת עזרה, כמה לא ברור מאליו שהצלחת לאסוף את עצמך ולראות את התקווה...
יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר -סיוע והקשבה ברשת, יש לנו צ'אט אנונימי ואני מזמינה אותך לעלות ולשתף עוד. נוכל להקשיב יותר, לתמוך ואולי אף לחשוב על דרכי סיוע..
בואי, את לא לבד היום,
שלך,
מתנדבת סה"ר