תשובה אחת
אני מכירה את הרגשות אשם אז אני אענה לך אמיתי ומה אני הייתי עושה. אם תיהיה רעבה בצהריים אז תאכלי תפוח ובערב תאכלי ארוחה מסודרת שתשביע אותך. ומים לא לשכוח, לשתות מלא מים במהלך היום..