6 תשובות
את לא במקסיקו
שואל השאלה:
אז מה לעשות אם תופסים אותי?
היא גרה בחצי השני של העיר ואני עוד שניה מתחרפנת פה לא יצאתי מהבית חצי שנה כמעט
אז מה לעשות אם תופסים אותי?
היא גרה בחצי השני של העיר ואני עוד שניה מתחרפנת פה לא יצאתי מהבית חצי שנה כמעט
אנונימית
לא, אסור לשחד אף אחד
לא ממש לא יגרזנו אותך אחי אלה אם כן במזל שלך זה שוטר טוב שאין לו כסף ורוצה להיסתכן
כן הם נואשים לכסף במיוחד פקחי עירייה
אם את רוצה להסתכן בכלא אז כן
באותו הנושא: