8 תשובות
נמוכה? ברור שלא אז
אם אני יותר נמוכה ב20 אז לא אכפת לי אבל אם יותר גבוהה אז כן
אני די נמוכה אז כן כי אז הוא יהיה 1.40
עריכה: אה, לא הייתי פוסלת
לא אפסול
ברור שלא, אני תמיד חוששת מזה שאף גבר גבוה לא ירצה אותי כי אני נמוכה לו מדי
שואל השאלה:
נמוכה
אנונימי
אני גבוהה יותר ב20 סמ?
אם כן- אז לא. אני 1.61 ולא אצא עם מישהו 1.41..
כן
אני לא אצא עם מישהו יותר נמוך ממני
וגם לא מישהו שיותר גבוהה ממני בכל כך הרבה
אני 1.72 ואם הוא יהיה 192 הוא יהיה ממש גבוה בהגזמה