13 תשובות
שואל השאלה:
תאמת שכרגע אני רק בשלב של לכתוב את התסריט אבל הנושא הוא ביטחון עצמי ואיך הדמות מתמודדת עם זה (כמובן שאני אעשה את זה יותר מעניין ממה שזה נישמע)
תאמת שכרגע אני רק בשלב של לכתוב את התסריט אבל הנושא הוא ביטחון עצמי ואיך הדמות מתמודדת עם זה (כמובן שאני אעשה את זה יותר מעניין ממה שזה נישמע)
אנונימית
תקראי לה ג'ולי
אהבתי ג'ולי^^
לילה
את מתכוונת ל layla או ל- leyla?
את מתכוונת ל layla או ל- leyla?
לילה
מה העלילה?
לילה
שם יפה
שם יפה
שואל השאלה:
layla
layla
אנונימית
לילהה
לילה
לילה כי נועה זה נדוש
למרות שעדיף איזה שם נורמלי יותר
למרות שעדיף איזה שם נורמלי יותר
לילה.
באותו הנושא: