9 תשובות
כי זה לא מפריע למורים
חלק מהמורים מסכימים שיקראו להם ככה סו
למה שהם לא..
אז איך רוצה שנקרא להם?
המורה מיס אטיאס?
אז איך רוצה שנקרא להם?
המורה מיס אטיאס?
להיפך, בדרך כלל המורות רוצות שיקראו להן בשמן הפרטי
אני אישית לא אומרת את השם אני אומרת המורה אבל יש לי כמה מורות צעירות יותר שמבקשות את השם הפרטי
מסכימה
אני לא קוראת למורות שלי בשם הפרטי
זה באמת קשה לי לקרוא להן בשם הפרטי שלהן גם אם הן מבקשות
זה באמת קשה לי לקרוא להן בשם הפרטי שלהן גם אם הן מבקשות
מה לא מכבד בזה זה השם שלהם
זה השם שלהם, ולא אכפת להם
באותו הנושא: